МОДЕЛЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДА НА ОСНОВІ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2004-4(31)-168-179Анотація
Стаття присвячена багатофакторному моделюванню конкурентоспроможності марочних товарів. Запропонована модель конкурентоспроможності, що враховує 10 факторів за
допомогою 4 нечітких експертних баз знань; поставлена задача параметричної ідентифікації нечіткої моделі за експериментальними даними; математично формалізовані прикладні менеджерські задачі з управління конкурентоспроможністю марочних товарів; наведені
приклади їх розв’язання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-05-30
Як цитувати
Штовба, О. В. (2017). МОДЕЛЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДА НА ОСНОВІ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(4(31), 168–179. https://doi.org/10.26642/tn-2004-4(31)-168-179
Номер
Розділ
Інформатика
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олена Валеріївна Штовба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.