МОДЕЛЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДА НА ОСНОВІ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Олена Валеріївна Штовба Вінницький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2004-4(31)-168-179

Анотація

Стаття присвячена багатофакторному моделюванню конкурентоспроможності марочних товарів. Запропонована модель конкурентоспроможності, що враховує 10 факторів за
допомогою 4 нечітких експертних баз знань; поставлена задача параметричної ідентифікації нечіткої моделі за експериментальними даними; математично формалізовані прикладні менеджерські задачі з управління конкурентоспроможністю марочних товарів; наведені
приклади їх розв’язання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Штовба, О. В. (2017). МОДЕЛЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БРЕНДА НА ОСНОВІ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(4(31), 168–179. https://doi.org/10.26642/tn-2004-4(31)-168-179

Номер

Розділ

Інформатика