Теоретичні передумови зменшення витрат двокомпонентних моторних палив
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2004-4-%25pАнотація
В статті наведена узагальнена формула зміни витрат двокомпонентних моторних палив. Введені поняття відносної теоретично необхідної кількості повітря для згоряння добавки в 1 кг двокомпонентного моторного палива, відносної густини та відносної нижчої теплоти згоряння добавки в двокомпонентному моторному паливі. Отриманий коефіцієнт зміни витрати дозволяє встановлювати норми витрат двокомпонентних моторних палив в реальних умовах експлуатації автомобілів. Сформульована загальна умова зменшення витрат двокомпонентних моторних палив.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-03-07
Як цитувати
Ільченко, А. В. (2018). Теоретичні передумови зменшення витрат двокомпонентних моторних палив. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 1(4). https://doi.org/10.26642/tn-2004-4-%p
Номер
Розділ
Машинознавство
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Андрій Володимирович Ільченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.