МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ШИНИ З ОПОРНОЮ ПОВЕРХНЕЮ

Автор(и)

  • Юрій Юрійович Бурєнніков Вінницький національний технічний університет, Україна
  • Олександр Леонідович Добровольський Вінницький національний технічний університет,
  • Віктор Володимирович Степанов Вінницький національний технічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2012-1(60)-9-13

Анотація

Отримані залежності дозволяють визначити роботу сили тертя в контакті шини з опорною поверхнею. Результати розрахунків представлено графічно

Посилання

Гаспарянц Г.А. Влияние бокового увода колес на износ шин : дис. ... канд. техн. наук : 05.22.10 / Гаспарянц Георгий Ашотович. – МАМИ, 1955. – 153 с.

Genta G. Motor Vehicle Dynamics: Modeling and Simulation / G.Genta // WorldScientificPublishing. – 2003. – № 3. – Рр. 125–163.

Tre Addepth Effects on Tire Rolling Resistance / J.R. Luchini, M.M. Motil, W.V. Mars and others // Tire Science and Technology. – 2001. – № 29 (3). – Рр. 134–154.

Ребедайло В.М. Робота в п’ятні контакту шини при коченні її з розвалом та сходженням / В.М. Ребедайло, О.Л. Добровольський // Автомобильный транспорт. – 2003. – № 13. – С. 60–63.

Поддубный В.И. Механико-математическая модель шины колесного трактора / В.И. Поддубный // Вестник КрасГАУ. Техника. – 2008. – Вып. 1. – С. 222–227.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-20

Як цитувати

Бурєнніков, Ю. Ю., Добровольський, О. Л., & Степанов, В. В. (2014). МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ШИНИ З ОПОРНОЮ ПОВЕРХНЕЮ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (1(60), 9–13. https://doi.org/10.26642/tn-2012-1(60)-9-13

Номер

Розділ

Машинознавство