МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ШИНИ З ОПОРНОЮ ПОВЕРХНЕЮ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2012-1(60)-9-13Анотація
Отримані залежності дозволяють визначити роботу сили тертя в контакті шини з опорною поверхнею. Результати розрахунків представлено графічноПосилання
Гаспарянц Г.А. Влияние бокового увода колес на износ шин : дис. ... канд. техн. наук : 05.22.10 / Гаспарянц Георгий Ашотович. – МАМИ, 1955. – 153 с.
Genta G. Motor Vehicle Dynamics: Modeling and Simulation / G.Genta // WorldScientificPublishing. – 2003. – № 3. – Рр. 125–163.
Tre Addepth Effects on Tire Rolling Resistance / J.R. Luchini, M.M. Motil, W.V. Mars and others // Tire Science and Technology. – 2001. – № 29 (3). – Рр. 134–154.
Ребедайло В.М. Робота в п’ятні контакту шини при коченні її з розвалом та сходженням / В.М. Ребедайло, О.Л. Добровольський // Автомобильный транспорт. – 2003. – № 13. – С. 60–63.
Поддубный В.И. Механико-математическая модель шины колесного трактора / В.И. Поддубный // Вестник КрасГАУ. Техника. – 2008. – Вып. 1. – С. 222–227.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Юрійович Бурєнніков, Олександр Леонідович Добровольський, Віктор Володимирович Степанов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.