ІЄРАРХІЧНО-СИНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ SOCIAL MEDIA ANALYTICS/SOCIAL CRM З BUSINESS INTELLIGENCE І З ГЕОГРАФІЧНОЮ ІНФОРМАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2013-1(64)-60-69Анотація
Показана актуальність об’єднання Social Media Analytics/Social CRM з Decision Support Systems на основі Business Intelligence (DSS/BI) і з Geographic Information Systems (GIS). На основі їх об’єднання запропоновано новий тип DSS – Social Media Spatial DSS/BI. Показано варіант реалізації цієї системи на програмній платформі Social Media Analytics компанії SemanticForce, яка має власний семантичний аналізатор Blueberry. Обґрунтована доцільність введення Social Media Analytics/Social CRM до Business Analytics Taxonomy, яка визначає систему програмних додатків для типових сфер бізнесу. Застосування розробленої об’єднаної системи може забезпечити підвищення ефективності засобів автоматизації у різних сферах Social CRM на національному і міжнаціональному рівнях.
Посилання
PCAST (President’s Council of Advisors on Science and Technology) // Report to the President And Congress «Designing a Digital Future: Federally Funded Research and Development in Networking and Information Technology» (December 16, 2010) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.whitehouse.gov/sites/default/files/microsites/ostp/pcast-nitrd-report-2010.pdf.
Bing L. Web Data Mining / L.Bing // Exploring Hyperlinks, Contents and Usage Data, Second Edition : Liu Bing. – Springer, 2011. – 622 p.
Gartner Magic Quadrant for Social CRM / Adam Sarner, Ed Thompson, Jenny Sussin, Nikos Drakos, Michael Maoz at oll. – 27 September 2012. ID:G00237431 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gartner.com/technology/reprints.do?id=1-1C8EOG0&ct=121001&st=sb.
How Social Media Is Changing CRM By Steve McKee on June 08, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gartner.com/technology/reprints.do?id=1-1C8EOG0&ct=121001&st=sb.
IBM – From social media to Social CRM by Carolyn Baird [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ibm.com/midmarket/uk/en/att/pdf/social_media_Part_Executive_Report.pdf
Neil Raden Business Intelligence 2.0: Simpler, More Accessible, Inevitable. InformationWeek / Neil Raden. – February 01, 2007 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.informationweek.com/software/business-intelligence/business-intelligence-20-simpler-more-ac/197002610.
Круковський І.А. Узагальнена архітектура системи підтримки прийняття рішень на основі Business Intelligence у розширеному тлумаченні / І.А. Круковський // Вісник ЖДТУ. – Житомир, 2010. – Вип. 2 (53). – С. 103–111 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vzhdtu/2010_2_1/14.pdf.
Валюх А.І. Експертна система, узгоджена з Business Intelligence 2.0 / А.І. Валюх, І.А. Круковський, В.Л. Сімаков // Вісник ЖДТУ. – Житомир, 2011. – Вип. 2 (57). – С. 53–62 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vzhdtu/2011_2/8.pdf.
Круковський І.А. Проблемні питання розробки і реалізації Geospatial Business Intelligence / І.А. Круковський // Геоінформаційні системи у військових задачах : ІІ наук.-техн. семінар 21–22 січн. 2011 року. – Львів : Академія Сухопутних військ, 2011. – С. 117–125 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.asv.gov.ua/content/nauka/gis.pdf.
Sentiment Analysis Symposium in SanFrancisco (2012) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sentimentsymposium.com/.
IDC Big Data and Business Analytics Forum 2012 in [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://idc-cema.com/eng/events/49838-idc-big-data-and-business-analytics-forum-2012-in-kiev/7-overview.
IDCEE 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://idcee.org/.
Lviv SMCamp 2012. Всеволод Гаврилюк. "Управління репутацією" [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=ipl4Yrxfj14.
KIW-2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kaznetweek.kz/speakers/.
SemanticForce – платформа моніторингу та аналізу онлайн-медіа [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.semanticforce.net/.
Blueberry – Text Analytics & Sentiment Analysis in the Cloud [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blueberryapi.com/.
Застосування лінгвістичних змінних та вагових коефіцієнтів при формуванні інтегральної оцінки об’єкта у задачах opinion mining / Б.А. Хомів, С.А. Лупенко, О.А. Пастух та ін. // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” / Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – 2012. – № 732. – С. 264–273.
Хомів Б.А. Формалізація термінів в області оцінювання опінії / Б.А. Хомів, С.А. Лупенко // Матер. ХVI наук. конф. «Природничі науки та інформаційні технології» (Тернопіль, 14–15 груд. 2012 р.). – Тернопіль : ТНТУ, 2012 – С. 95.
Gartner Research Report: 2013 Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms. 5 February 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gartner.com/DisplayDocument?doc_cd=239854&ref=g_sitelink.
Business Intelligence + KMS [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dss-bi.com.ua/.
Teradata University Network [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.teradatauniversitynetwork.com/tun/.
BI Congress 3 in Orlando, FL, Dec. 15 and 16, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dssresources.com/news/3536.php.
Power D.J. Ask Dan! about DSS. Brief History of Decision Support Systems (version 4.1). Editor, DSSResources.COM / D.J. Power [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dssresources.com/history/dsshistory.html.
Power D.J. Ask Dan! about DSS. What is a Spatial DSS? Dan Power. Editor, DSSResources.com / D.J. Power [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dssresources.com/faq/index.php?action=artikel&id=48.
GIS and Business Intelligence: The Geographic Advantage An ESRI ® White Paper. September 2006 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.esri.com/.
SemanticForce. Всеволод Гаврилюк . "Мониторинг и аналитика web 2.0" [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=QXTXP4vwuXg.
Business Intelligence NEO (Network Ergatic Organism) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dss-bi.com.ua/index.files/BI_NEO.htm.
Павлов В.В. Начала теории эргатических систем / В.В. Павлов. – К. : Наук. думка, 1975. – 240 с.
IDC Analyze the Future [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=IDC_P195#.UP3ljh1FUdM.
Microsoft Vision: Business Intelligence 3.0 with Panorama Necto. Bob Baker, Director of BI Strategy at Microsoft Corp. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vimeo.com/45978134.
Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И.Нонака, Х.Такеучи. – М. : Олимп-Бизнес, 2011. – 384 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ігор Анатолійович Круковський, Богдан Арсенович Хомів, Всеволод Леонідович Гаврилюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.