МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗГОНУ ТРАКТОРА FENDT 936 VARIO ПРИ ВИКОНАННІ ПОЛЬОВИХ ТА ТРАНСПОРТНИХ РОБІТ

Автор(и)

  • Анатолій Ігорович Бондаренко Національний транспортний університет, Україна
  • Андрій Павлович Кожушко Національний транспортний університет, Україна
  • Микола Олександрович Мітцель Національний транспортний університет, Україна
  • Вадим Борисович Самородов Національний транспортний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-48-55

Ключові слова:

колісний трактор, розгін, гідрооб’ємно-механічна трансмісія, експериментальне дослідження

Анотація

В роботі наведена методика експериментального дослідження впливу прискорення трактора Fendt 936 Vario при русі з усіма ведучими мостами при виконанні польових робіт, усіма і одним ведучим мостом при виконанні транспортних робіт, та варійованою силою тяги на гаку на буксування коліс, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Основними з яких є мобільний вимірювальний комплекс, що розроблений кафедрою технології машинобудування і ремонту машин Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та електронний динамометр. Описано принцип дії  програми для візуалізації отриманих результатів з електронного динамометра.

Посилання

Самородов В.Б. Аналіз безступінчастих двопотокових гідрооб’ємно-механічних тракторних трансмісій: вибір і обґрунтування перспективних схем / В.Б. Самородов, О.В. Григоров, А.І. Бондаренко // Вісник НТУ «ХПІ» / Тематичний випуск : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – № 20. – С. 24–46.

Самородов В.Б. Синтез безступінчастих двопотокових гідрооб’ємно-механічних тракторних трансмісій / В.Б. Самородов, А.І. Бондаренко, Д.А. Подмолода // Вісник ХНТУСГ ім. Петра Василенка. Механізація сільськогосподарського виробництва. – Харків : ХНТУСГ ім. Петра Василенка, 2013. – № 135. – С. 140–150.

Самородов В.Б. Обгрунтування оптимальних конструктивних параметрів безступінчатим трансмісії трактора / В.Б. Самородов, А.В. Рогов // Вісник НТУ «ХПІ» / Тематичний випуск: Автомобіле-і тракторобудування. – Харків : НТУ «ХПІ», 2010. – № 1. – С. 8–14.

Клец Д.М. Визначення кута поздовжнього нахилу автомобіля при проведенні динамічних випробувань / Д.М. Клец // Вісник НТУ «ХПІ» / Серія: Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ «ХПІ», 2011. – № 18. – С. 24–29.

Артьомов М.П. Дослідження динаміки машинно-тракторних агрегатів за допомогою методу парціальних прискорень / М.П. Артьомов // Збірник наукових праць (галузеве машинобудування, будівництво). – 2012. – № 2 (32). – Т. 1. – С. 3–12.

Подригало М.А. Визначення необхідної кількості акселерометрів і місця їх установки при динамічних випробуваннях мобільних машин / М.А. Подригало, М.П. Артьомов, Д.М. Клец, А.І. Коробко // Механіка та машинобудування. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – № 2. – С. 127–135.

Клец Д.М. Розробка мобільного реєстраційно-вимірювального комплексу для проведення динамічних випробувань колісних машин / Д.М. Клец // Вісник Національного транспортного університету. – К. : НТУ, 2012. – № 25. – С. 234–241.

[Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.profi-mediacenter.com/eastspecial.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-08

Як цитувати

Бондаренко, А. І., Кожушко, А. П., Мітцель, М. О., & Самородов, В. Б. (2014). МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗГОНУ ТРАКТОРА FENDT 936 VARIO ПРИ ВИКОНАННІ ПОЛЬОВИХ ТА ТРАНСПОРТНИХ РОБІТ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(69), 48–55. https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-48-55

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ