ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЧНОГО РЕГУЛЯТОРА ПАЛИВНОГО НАСОСУ 4 УТН-М, З ПАРАМЕТРАМИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗМІНУ ПРИНЦИПУ РЕГУЛЮВАННЯ ДВИГУНОМ

Анатолій Григорович Говорун, Максим Вікторович Павловський, Петро Вікторович Куций

Анотація


В статті наведено результати досліджень на моторному стенді макетного зразка регулятора частоти обертання дизеля в якому при відповідній зміні принципу керування штатним регулятором, з незначними конструктивними змінами, реалізовані: штатне всережимне регулювання; однорежимне (дворежимне) регулювання; комбіноване (дворежимно-всережимне) регулювання та гранично-всережимне регулювання.


Ключові слова


трактор; паливний насос; регулятор; двигун; моторний стенд

Повний текст:

PDF

Посилання


Болтинский В.Н. Мощность тракторного двигателя при работе с неустановившейся нагрузкой и ее определение / В.Н. Болтинский // Механизация и электрификация социалистического сельского хозяйства. – 1959. – № 4, С. 13–16.

Акатов Е.И. Работа автомобильного двигателя на неустановившемся режиме / Е.И. Акатов. – Л. : Машгиз, 1960. – 256 с.

Великанов Д. Изучение эксплуатационных режимов работы автомобильного двигателя / Д.Великанов, В.Бернацкий // Автомобильный транспорт. – 1960. – № 4, С. 40–44.

Результати польових випробувань трактора МТЗ-80 з різними способами регулювання дизеля / А.Г. Говорун, А.О. Копач, М.П. Сєльський, П.В. Куций // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту. – Горлівка, 2010. – Вип. 1. – С. 110–115.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-81-84

Copyright (c) 2016 Анатолій Григорович Говорун, Максим Вікторович Павловський, Петро Вікторович Куций

Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.