СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТАНЦІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2012-3(62)%20Т.2-20-23Анотація
Викладено стратегічні напрямки розвитку та підвищення конкурентоспроможності станцій технічного обслуговування (СТО). Розглянуто проблеми якості автосервісних послуг. Визначено роль диверсифікації у вдосконаленні діяльності СТО.
Посилання
Управление автосервисом : учеб. пособие / под. ред. Л.Б. Миротина. – М. : Экзамен, 2004. – 320 с.
Волгин В.В. Автосервис: маркетинг и анализ / В.В. Волгин. – М. : Изд-во торг. корпорации «Дашков и К», 2004.
Волгин В.В. Автосервіс: создание и сертификация : практ. пособие / В.В. Волгин. – М. : Изд-во торг. корпорации «Дашков и К», 2007. – 620 с.
Бычков В.П. Эффективность производства и предпринимательство в автосервисе : учеб. пособие / В.П. Бычков, Н.В. Пеньшин. – Тамбов : Изд-во Тамб. гос. тех. ун-та, 2007. – 304 с.
Напольский Г.М. Технологическое проектирование автотранспортных предприятий и станций технического обслуживания / Г.М. Напольский. – М. : Транспорт, 1985. – 231 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Юрійович Бурєнніков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.