DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2012-3(62) Т.2-20-23

СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТАНЦІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Юрій Юрійович Бурєнніков

Анотація


Викладено стратегічні напрямки розвитку та підвищення конкурентоспро­можності станцій технічного обслуговування (СТО). Розглянуто проблеми якості автосервісних послуг. Визначено роль диверсифікації у вдосконаленні діяльності СТО.


Повний текст:

PDF

Посилання


Управление автосервисом : учеб. пособие / под. ред. Л.Б. Миротина. – М. : Экзамен, 2004. – 320 с.

Волгин В.В. Автосервис: маркетинг и анализ / В.В. Волгин. – М. : Изд-во торг. корпорации «Дашков и К», 2004.

Волгин В.В. Автосервіс: создание и сертификация : практ. пособие / В.В. Волгин. – М. : Изд-во торг. корпорации «Дашков и К», 2007. – 620 с.

Бычков В.П. Эффективность производства и предпринимательство в автосервисе : учеб. пособие / В.П. Бычков, Н.В. Пеньшин. – Тамбов : Изд-во Тамб. гос. тех. ун-та, 2007. – 304 с.

Напольский Г.М. Технологическое проектирование автотранспортных предприятий и станций технического обслуживания / Г.М. Напольский. – М. : Транспорт, 1985. – 231 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2020 Юрій Юрійович Бурєнніков

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.