ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2012-3(62)%20Т.2-149-153Анотація
В роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку через трансформацію.Посилання
Уткин Э.А. Курс менеджмента : учебник / Э.А. Уткин. – М. : Зерцало, 1998. – 448 с.
Алексеев Н. Рутина, время и неопределенность в стратегиях управления изменениями / Н.Алексеев // Проблемы теории и практики управления. 2004. № 6. С. 63–68.
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И.Ансофф ; пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. СПб. : ПИТЕР, 1999. 416 с.
Ари де Гиус Живая компания. Рост, научение и долгожительство в деловой среде / Ари де Гиус. СПб. : Стокгольм. школа эк-ки, 2004. 224 с.
Джейкобс Р. Стратегические перемены в реальном времени / Р.Джейкобс. – Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. 408 с.
Доклад о мировом развитии 2003 г. Устойчивое развитие в меняющемся мире. М. : Весь Мир, 2003. 280 с.
Кей М. Турбо-менеджмент. Эволюция, управление, поведение в неоднородной среде / М.Кей. М. : Ин-т психологии, 2003. 277 с.
Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф.Котлер. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 560 с.
Виханский О.С. Менеджмент : учебник / О.С. Виханский, А.И. Наумов. – 3-е изд. – М. : Экономистъ, 2003. – 528 с.
Основы теории управления : учеб. пособие / под ред. В.Н. Парахиной, Л.И. Ушвицкого. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 560 с.
Стратегические методы анализа информации в социологических исследованиях / отв. ред. Г.В. Осипов. – М. : Наука, 1979. – 320 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Віталій Олександрович Огневий
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.