DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2012-3(62) Т.2-149-153

ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ

Віталій Олександрович Огневий

Анотація


В роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку через трансформацію.

Повний текст:

PDF

Посилання


Уткин Э.А. Курс менеджмента : учебник / Э.А. Уткин. – М. : Зерцало, 1998. – 448 с.

Алексеев Н. Рутина, время и неопределенность в стратегиях управления изменениями / Н.Алексеев // Проблемы теории и практики управления.  2004.  № 6.  С. 63–68.

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И.Ансофф ; пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского.  СПб. : ПИТЕР, 1999.  416 с.

Ари де Гиус Живая компания. Рост, научение и долгожительство в деловой среде / Ари де Гиус.  СПб. : Стокгольм. школа эк-ки, 2004.  224 с.

Джейкобс Р. Стратегические перемены в реальном времени / Р.Джейкобс. – Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004.  408 с.

Доклад о мировом развитии 2003 г. Устойчивое развитие в меняющемся мире.  М. : Весь Мир, 2003.  280 с.

Кей М. Турбо-менеджмент. Эволюция, управление, поведение в неоднородной среде / М.Кей.  М. : Ин-т психологии, 2003.  277 с.

Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф.Котлер. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 560 с.

Виханский О.С. Менеджмент : учебник / О.С. Виханский, А.И. Наумов. – 3-е изд. – М. : Экономистъ, 2003. – 528 с.

Основы теории управления : учеб. пособие / под ред. В.Н. Парахиной, Л.И. Ушвицкого. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 560 с.

Стратегические методы анализа информации в социологических исследованиях / отв. ред. Г.В. Осипов. – М. : Наука, 1979. – 320 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2020 Віталій Олександрович Огневий

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.