ІДЕНТИФІКАЦІЯ ОБ’ЄКТІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2016-1(76)-121-127Ключові слова:
ідентифікатор, алгоритми ідентифікації, RGB-палітраАнотація
Стаття присвячена використанню методів комп’ютерної графіки в завданнях створення рисунків, схем, креслень тощо. Широке використання цих методів вимагає розробки ефективних алгоритмів ідентифікації об'єктів рисунків. Аналізуються типові групи алгоритмів рішення даної задачі і розглядаються можливості скорочення тимчасових витрат при виконанні операцій редагування рисунків. Редагування зображень зводиться до виконання таких операцій, як копіювання, переміщення і видалення заданих об'єктів зображення. Усі ці операції припускають використання надійних методів ідентифікації об'єктів зображення. До складу інформації про об'єкти зображення разом з інформацією про ідентифікатор і колір повинна входити інформація про просторове положення і інші характеристики об'єкту (товщина і стиль контурних ліній, стиль заповнення і так далі). З метою забезпечення можливостей піксельного аналізу зображення до складу інформації необхідно включити початковий код кольору об'єктів зображення.
Наведено результати реалізації розглянутого алгоритму кодування ідентифікаторів об’єктів. Для спрощення процесу побудови рисунків довільного вигляду і скорочення витрат часу пропонується метод ідентифікації об’єктів рисунка, заснований на використанні ідентифікатора інформації про колір об’єкта.
Посилання
Giloy, V. (1981), Interaktivnaya mashinnaya grafika: Struktury dannykh, algoritmy, yaziki, Mir, Moscow, 384 p.
Rodzhers, D. and Adams, J. (1980), Matematicheskie osnovy mashinnoy grafiki, Mashinostroenie, Moscow, 240 p.
Rodzhers, D. (1989), Algoritmicheskie osnovy mashinnoy grafiki, Mir, Moscow, 512 p.
Egron, Zh. (1993), Sintez izobrazheniy. Bazovye algoritmy, Radio i svyaz', Moscow, 322 p.
Porev, V.N. (2002), Komp'yuternaya grafika, BKhV-Peterburg, St. Petersburg, 432 p.
Blinova, T.O. and Porjev, V.M. (2004), Komp’juterna grafika, Junior, Kyiv, 436 p.
Ryzhikov, Yu.I. (2007), Vychislitel'nye metody, BKhV-Peterburg, St. Petersburg, 400 p.
Fel'dman, L.P., Petrenko, A.I. and Dmytrijeva, O.A. (2006), Chysel'ni metody v informatyci, Vydavnycha grupa BHV, Kyiv, 480 p.
N'yumen, U. and Sprull, R. (1976), Osnovy interaktivnoy mashinnoy grafiki, Mir, Moscow, 424 p.
Tikhomirov, Yu.N. (1998), Programmirovanie trekhmernoy grafiki, BKhV-Peterburg, St. Petersburg, 256 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Михайлович Россінський, Світлана Миколаївна Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.