СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯ ПАЛИВНИХ НАСОСІВ ВИСОКОГО ТИСКУ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ COMMON RAIL

Автор(и)

  • Володимир Андрійович Кищун Луцький національний технічний університет, Україна
  • Ігор Валерійович Боровицький Луцький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-94-101

Ключові слова:

паливний насос високого тиску, технічний стан, скважність

Анотація

Розглянуто конструкційні особливості паливних насосів високого тиску фірми BOSCH та обладнання для їх діагностики. Підкреслено, що надійність елементів паливної системи Common Rail забезпечують, в першу чергу, прецизійні деталі паливної апаратури. Як наслідок, метою роботи було дослідження, порівняльний аналіз сучасних методів діагностування ТНВД та їх
трудомісткість. Зокрема, визначення технічного стану насоса проводилося за допомогою спеціального стенду шляхом вимірювання тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску.
Як досліджуваний об’єкт був обраний паливний насос Bosch № 0445010008 (автомобіль Mercedes Benz E320cdi), в якому по черзі змінювалися плунжерні пари з різним технічним станом.
Попередньо параметри паливного насоса визначалися за допомогою гідравлічних випробувань. На підставі проведених досліджень встановлено, що метод вимірювання зміни тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску на режимах старту та при повному навантаженні двигуна менш трудомісткий, порівняно з визначенням технічного стану насоса на стенді. Результати
діагностування насосів обома методами підтвердили ідентичність останніх.

Біографії авторів

Володимир Андрійович Кищун, Луцький національний технічний університет

B.Kyshchun

Ігор Валерійович Боровицький, Луцький національний технічний університет

I.Borovytskyi

Посилання

Kyshhun, V.A. and Zajec', O.G. (2015), ”Suchasni metody diagnostuvannja dyzel'nyh palyvnyh forsunok systemy zhyvlennja common rail”, Naukovi notatky, Vol. 48, pp. 93–99.

“Diagnosticheskoe i garazhnoe oborudovanie Bosch”, available at: www.dunfan.ru

Dizel'nye akkumulyatornye toplivnye sistemy Common Rail (2015), ZAO «Legion-Avtodata». Moscow, 48 p.

Sistemy upravleniya dizel'nymi dvigatelyami (2005), ZAO “KZhI “Za rulem”, Moscow, 480 p.

“Toplivnye nasosy vysokogo davleniya (TNVD)”, available at: www.farlam.ru/stati/ common_rail/kniga1

“Universal'nyy stend DiMeD EXPERT”, available at: www.autodiesel.com.ua

“Bosh kts 520 instruktsiya”, available at: http://yattim.ru 8. “DIESEL TECH DS2 Series”, available at: www.meta-scaner.com.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-20

Як цитувати

Кищун, В. А., & Боровицький, І. В. (2016). СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯ ПАЛИВНИХ НАСОСІВ ВИСОКОГО ТИСКУ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ COMMON RAIL. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 94–101. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-94-101

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ