МОНІТОРИНГ АКТИВНОСТІ ВОДІЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ БЕЗДРОТОВИХ СЕНСОРНИХ МЕРЕЖ

Автор(и)

  • Андрій Володимирович Курганський Київський національний університет технологій та дизайну, Ukraine
  • Наталія Миколаївна Защепкіна Національний технічний університет України «КПІ імені Ігоря Сікорського», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-143-147

Ключові слова:

бездротові сенсорні мережі, поведінка водія, , стан водія

Анотація

Здійснено дослідження щодо застосування бездротових натільних сенсорних мереж (WBAN) з метою виявлення механічних властивостей характерних для емоційної системи поведінки водія,
положення його тіла та інших факторів, що здатні впливати на його функціональний стан, працездатність та надійність. Результати аналізу є актуальними для вдосконалення систем безпеки
поряд із системами контролю стомлюванності, які працюють на дорогах з рівним покриттям та розміткою, що не є типовим для більшості доріг Західної Європи. Результати дослідження доводять перспективи в розвитку та розробці аналітичних систем при
керуванні транспортними засобами та їх зв’язком з системою безпеки транспортних засобів, що знаходяться поруч, у реальному часі. Також важливим завданням є аналіз способу керування щодо
розмежування адаптивного, поверхневого чи перманентного стану агресивності у діях водія.

Біографії авторів

Андрій Володимирович Курганський, Київський національний університет технологій та дизайну

A.V. Kurhansky

Наталія Миколаївна Защепкіна, Національний технічний університет України «КПІ імені Ігоря Сікорського»

N.N. Zashchepkyna

Посилання

Volvo Car Group (2014), "Volvo cars conducts research into driver sensors in order to create cars that get to know their drivers”, available at: www.media.volvocars.com/global/en-gb/ media/pressreleases/140898/volvo-cars-conducts-research-into-driver-sensors-in-order-to-create-cars-that-getto- know-their-driv

Davіdіch, Yu.O. and Kush, N.І. (2008), “Znizhennya stomlyuvanostі vodіya mіs'kogo pasazhirs'kogo transportu shlyakhom ratsіonal'nogo planuvannya parametrіv tekhnologіchnogo protsesu”, Avtomob. transport: sb. nauch. tr., Vol. 23, pp. 43–45.

Kravchenko, A.P., Lokotosh, B.N. and Morozov, I.V. (2010), “Sistema kontrolya i preduprezhdeniya voditelya ot zasypaniya”, Visnyk Donec'koi' akademii' avtomobil'nogo transportu, No. 4, pp. 22–26.

Bosch (2015), “Ocinka system dopomogy vodijevi vid Bosch. Bosch navchyla avtomobili poperedzhaty vodii'v pro vtomu”, available at: www.bosch.ua/uk/ua/newsroom_6/news_6/news-detail-page_65728.php

Miles, D.E. and Johnson, G.L. (2003), “Aggressive driving behaviors: are there psychological and attitudinal predictors?”, Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, Vol.

(2), pp. 147–161. 6. Horberry, T., Stevens, A. and Regan, M.A. (Eds.) (2014), Driver acceptance of new technology: Theory, measurement and optimisation, Ashgate Publishing Ltd, Surrey, UK, 384 p.

af Wåhlberg, A. (2012), Driver behaviour and accident research methodology: unresolved problems, Ashgate Publishing Ltd, Surrey, UK, 379 p.

Howard, B. (2012), “Ford smart car locks your phone when you’re stressed or distracted”, available at: www.extremetech.com/extreme/132247-this-smart-car-locks-out-calls-and-texts-but-only-when-it-sensesheavy- traffic

Stevens, A. (2013), Driver adaptation to information and assistance systems, Vol. 2, IET, 382 p.

Grey, M.E., Triggs, T.J. and Haworth, N.L. (1989), Driver aggression: the role of personality, social characteristics, risk and motivation, STAYSAFE 58, 90 p.

Gkikas, N. (Ed.) (2012), Automotive Ergonomics: Driver-Vehicle Interaction, CRC Press, Boca Raton, FL, 194 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-20

Як цитувати

Курганський, А. В., & Защепкіна, Н. М. (2016). МОНІТОРИНГ АКТИВНОСТІ ВОДІЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ БЕЗДРОТОВИХ СЕНСОРНИХ МЕРЕЖ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 143–147. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-143-147

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ