Дослідження вільних коливань підвіски на основі чотириланкового важільного механізму за допомогою комп’ютерного моделювання

Автор(и)

  • Serhii Volodymyrovych Melnychuk Житомирський державний технологічний університет, Ukraine
  • Ivan Vasylyovych Vityuk Zhytomyr State Technological University, Ukraine
  • Ihor Anatoliyovych BOVSUNIVSKYI Zhytomyr State Technological University, Ukraine
  • Yuryi Ivanovych TROSTENIUK Zhytomyr State Technological University, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-162-168

Ключові слова:

підвіска, автомобіль, чотириланковий важільний механізм

Анотація

Проаналізовано сучасний стан перспектив і проблем використання комп’ютерних технологій для визначення експлуатаційних параметрів руху автомобіля. Проведено огляд наукових робіт, пов’язаних з вивченням властивостей плавності ходу автомобіля. З наведених прикладів видно, що сучасні дослідники недостатньо уваги приділяють питанням, пов’язаним з процесами, які відбуваються в підвісках автомобіля. Розроблено анімаційну модель експериментального автомобіля в середовищі SOLIDWORKS зі штатною підвіскою і підвіскою на основі чотириланкового важільного механізму, яка дозволяє проводити широкий спектр випробувань підвісок автомобіля. Розроблено методику та програмно-апаратний комплекс проведення випробувань автомобіля. Проведено випробування автомобіля категорії N1. Проведено комп’ютерне моделювання показників плавності руху автомобіля з підвіскою на основі чотириланкового важільного механізму. Проведено порівняльний аналіз роботи підвіски на основі чотириланкового важільного механізму.

Біографії авторів

Serhii Volodymyrovych Melnychuk, Житомирський державний технологічний університет

C.В. Мельничук

Ivan Vasylyovych Vityuk, Zhytomyr State Technological University

І.В. Витюк

Ihor Anatoliyovych BOVSUNIVSKYI, Zhytomyr State Technological University

І.В. Бовсунівський

Yuryi Ivanovych TROSTENIUK, Zhytomyr State Technological University

Ю.І. Тростенюк

Посилання

Pevzner Ya.M., Gridasov G.G., Konev A.D. and Pletnev A.E. (1979), Kolebaniya avtomobilya. Ispytaniya i issledovaniya. Mashinostroenie, Moscow.

Rotenberg R.V. (1972), Podveska avtomobilya, [izd. 3-e, pererab. i dop.], Mashinostroenie. Moskow.

Kopilevich E.V., Purnik M.A. and Fedorov S.A. (1974), Diagnostika podveski avtomobiley. Transport, Moscow.

Uspenskiy I.N. and Mel'nikov A.A. (1976), Proektirovanie podveski avtomobilya. Mashinostroenie, Moscow.

OST 37.001.275-84 (1983) Avtotransportnye sredstva. Metody ispytaniy na plavnost' khoda. ISMSNN, Moscow.

Ryabykin S.L. and Zagavura F.Ya. (1987) Sredstva izmereniya parametrov dvizheniya. Vysshaya shkola, Moscow.

Alyamovskiy A.A. (2004), SolidWorks/COSMOSWorks, DMK Pres, Moscow.

Mel'nychuk S.V., Vitjuk I.V. and Bovsunivs'kyj I.A (2014), Do pytannja pidvyshhennja pokaznykiv plavnosti hodu avtomobilja kategorii' M1. Programno-aparatnyj kompleks dlja provedennja naturnogo doslidzhennja pidvisky. Suchasnyj tehnologii' v mashynobuduvanni ta transporti. Naukovyj zhurnal. Luc'kyj NTU, №1, Lutsk.

Pivnjak G.G., Franchuk V.P., Zabolotnyj K.S. and Panchenko E.V. (2008), Koncepcija pidgotovky inzheneriv u virtual'nyh tehnologijah SolidWorks. Dnipropetrovs'k: Nacional'nyj girnychyj universytet, Dnipro.

Murray D. (2003) SolidWorks. Izdatel'stvo LORI, Moscow.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-20

Як цитувати

Melnychuk, S. V., Vityuk, I. V., BOVSUNIVSKYI, I. A., & TROSTENIUK, Y. I. (2016). Дослідження вільних коливань підвіски на основі чотириланкового важільного механізму за допомогою комп’ютерного моделювання. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 162–168. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-162-168

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ