Дослідження вільних коливань підвіски на основі чотириланкового важільного механізму за допомогою комп’ютерного моделювання
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-162-168Ключові слова:
підвіска, автомобіль, чотириланковий важільний механізмАнотація
Проаналізовано сучасний стан перспектив і проблем використання комп’ютерних технологій для визначення експлуатаційних параметрів руху автомобіля. Проведено огляд наукових робіт, пов’язаних з вивченням властивостей плавності ходу автомобіля. З наведених прикладів видно, що сучасні дослідники недостатньо уваги приділяють питанням, пов’язаним з процесами, які відбуваються в підвісках автомобіля. Розроблено анімаційну модель експериментального автомобіля в середовищі SOLIDWORKS зі штатною підвіскою і підвіскою на основі чотириланкового важільного механізму, яка дозволяє проводити широкий спектр випробувань підвісок автомобіля. Розроблено методику та програмно-апаратний комплекс проведення випробувань автомобіля. Проведено випробування автомобіля категорії N1. Проведено комп’ютерне моделювання показників плавності руху автомобіля з підвіскою на основі чотириланкового важільного механізму. Проведено порівняльний аналіз роботи підвіски на основі чотириланкового важільного механізму.
Посилання
Pevzner Ya.M., Gridasov G.G., Konev A.D. and Pletnev A.E. (1979), Kolebaniya avtomobilya. Ispytaniya i issledovaniya. Mashinostroenie, Moscow.
Rotenberg R.V. (1972), Podveska avtomobilya, [izd. 3-e, pererab. i dop.], Mashinostroenie. Moskow.
Kopilevich E.V., Purnik M.A. and Fedorov S.A. (1974), Diagnostika podveski avtomobiley. Transport, Moscow.
Uspenskiy I.N. and Mel'nikov A.A. (1976), Proektirovanie podveski avtomobilya. Mashinostroenie, Moscow.
OST 37.001.275-84 (1983) Avtotransportnye sredstva. Metody ispytaniy na plavnost' khoda. ISMSNN, Moscow.
Ryabykin S.L. and Zagavura F.Ya. (1987) Sredstva izmereniya parametrov dvizheniya. Vysshaya shkola, Moscow.
Alyamovskiy A.A. (2004), SolidWorks/COSMOSWorks, DMK Pres, Moscow.
Mel'nychuk S.V., Vitjuk I.V. and Bovsunivs'kyj I.A (2014), Do pytannja pidvyshhennja pokaznykiv plavnosti hodu avtomobilja kategorii' M1. Programno-aparatnyj kompleks dlja provedennja naturnogo doslidzhennja pidvisky. Suchasnyj tehnologii' v mashynobuduvanni ta transporti. Naukovyj zhurnal. Luc'kyj NTU, №1, Lutsk.
Pivnjak G.G., Franchuk V.P., Zabolotnyj K.S. and Panchenko E.V. (2008), Koncepcija pidgotovky inzheneriv u virtual'nyh tehnologijah SolidWorks. Dnipropetrovs'k: Nacional'nyj girnychyj universytet, Dnipro.
Murray D. (2003) SolidWorks. Izdatel'stvo LORI, Moscow.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Serhii Volodymyrovych Melnychuk, Ivan Vasylyovych Vityuk, Ihor Anatoliyovych BOVSUNIVSKYI, Yuryi Ivanovych TROSTENIUK

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.