ДО ПИТАННЯ РЕГЕНЕРУВАННЯ ЕНЕРГІЇ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ

Автор(и)

  • Микола Мар'янович Можаровський Житомирський державний технологічний університет http://orcid.org/0000-0002-8969-5376

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-169-174

Ключові слова:

акумулятор кінетичної енергії, композитні матеріали

Анотація

Вказується на актуальність питань, пов’язаних з акумулюванням та зберіганням енергії в екологічному аспекті. Проведений аналіз різних варіантів акумулювання енергії, в тому числі і
механічної. Як один з варіантів, перспективними розглядаються акумулятори кінетичної енергії (маховики) з композитних матеріалів. Використання композитних матеріалів дозволяє суттєво
знизити вагу конструкції акумулятора кінетичної енергії та підвищити безпеку його експлуатації. В свою чергу, конструкції таких маховиків будуть мати свої особливості при експлуатації. При проведенні розгінних випробувань моделей роторів маховиків встановлено реальні значення граничних енергій, що можна акумулювати в різних типорозмірах моделей роторів. На основі проведених випробувань встановлено також недоліки конструктивних рішень в моделях, що проходили випробування. Розглядається питання використання нових матеріалів
для створення перспективних конструкцій роторів маховиків з метою їх практичного використання при створенні конструкцій гібридних двигунів для АТЗ.

Біографія автора

Микола Мар'янович Можаровський, Житомирський державний технологічний університет

М.М. Mozharovskyi

Посилання

Mozharovs'kiy, M.M. (1998), “Ekologichni perspektyvy ta dejaki problemy vykorystannja akumuljatoriv kinetychnoi' energii'”, Visnyk DAAU, No. 2, pp. 55–65.

Mozharovs'kiy, M.M. (1999), “Do pytannja akumuljuvannja ta zberigannja energii' jak odnogo z variantiv pokrashhannja ekologichnogo stanu navkolyshn'ogo seredovyshha”, Visnyk DAAU, No. 1–2, pp. 105–117.

Johnson, D.E. and Corman, I.I. (1980), “Maximum Energy Densities for Composites Flywheels”, Proceedings of the Flywheel Technology Simposium, pp. 93–100.

Kulkarni, S.V. (1982), “Composite-Material Flywheels and Containment Systems”, Energy and Tech. Rev., pp.18–29.

Genta, G. (1976), “Utilizzazione degli accumulatori di energia cinetica su veicoli urbani di Superficie”, ATA, pp. 174–180.

Beacheley, N.H. and Ascomb, C. (1982), “Minimization of Energy Storage Requirements for Internal Combustion Engine Hybrid Vehicles”, ASME Paper, No. 82–WA/DSC–20.

Portnov, G.G., Protasov, V.D. and Tarnopol'skiy, Yu.M. (1982), Makhoviki iz kompozitov, TsNII informatsii, Moscow, 148 p.

Portnov, G.G. (1967), “Vliyanie nizkoy sdvigovoy prochnosti polimernogo sloya na nesushchuyu sposobnost' trub iz stekloplastikov”, Mekhanika polimerov, No. 3, pp. 553–556.

Portnov, G.G. and Kulakov, V.L. (1979), “Razrushenie razmotkoy makhovikov iz kompozitov”, Mekhanika kompozitnykh materialov, No. 4, pp. 656–662.

Mozharovs'kiy, M.M. (2016), “Perspektyvy vykorystannja mehanichnyh akumuljatoriv na avtotransportnyh zasobah”, Proceedings of the Ukrainian scientific-and-practical online conference of graduate students, young scientists and students on the Day of Science, 10–12 May 2016, Zhytomyr, Ukraine, pp. 49–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-20

Як цитувати

Можаровський, М. М. (2016). ДО ПИТАННЯ РЕГЕНЕРУВАННЯ ЕНЕРГІЇ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 169–174. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-169-174

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ