ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ АВТОПОЇЗДІВ НА ОСНОВІ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ

Автор(и)

  • Володимир Прохорович Сахно Національний транспортний університет, Ukraine
  • Віктор Михайлович Поляков Національний транспортний університет, Ukraine
  • Ольга Петрівна Сакно Військова академія, м. Одеса, Ukraine
  • Олександр Васильович Лисий Військова академія, м. Одеса, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-248-258

Ключові слова:

автопоїзд, рівень технічного стану, кваліметрична модель, технічне обслуговуванн

Анотація

Розглянута кваліметрична модель оцінки рівня технічного стану автопоїздів. На основі аналізу висновків експертів про вплив факторів на технічний стан автопоїзда встановлена номенклатура показників якості. На основі моделювання рівня технічного стану тягача Volvo визначено відповідні значення комплексного показника, виявлено резерви покращення якості проведення технічних впливів шляхом коригування, прогнозування періодичності ТО та обсягу робіт. Встановлено, що основні експлуатаційні властивості автопоїзда (економічність,
динамічність, надійність) системно залежать від параметрів взаємодіючих компонентів. Тобто оцінка рівня технічного стану автопоїзда не є композицією оцінок їх окремих експлуатаційних
властивостей і вимагають системного відображення. Розроблені методики коригування періодичності ТО і прогнозування фактичного ресурсу основних частин автопоїздів впроваджені
на АТП. Це дозволило зменшити питомі витрати на експлуатацію на один автомобіль до 15 %.

Біографії авторів

Володимир Прохорович Сахно, Національний транспортний університет

V.P. Sakhno

Віктор Михайлович Поляков, Національний транспортний університет

V.M. Polyakov

Ольга Петрівна Сакно, Військова академія, м. Одеса

О.P. Sakno

Олександр Васильович Лисий, Військова академія, м. Одеса

O.V. Lysyi

Посилання

Zablonskyj, K.I. (1999), Detali mashyn, AstroPrynt, Odessa, 403 p.

Gutyrja, S.S., Jaglins'kyj, V.P. and Sabah, A. (2012), “Pidvyshhennja tehnichnogo rivnja mehanizmiv paralel'noi' struktury i kinematyky u skladi tehnologichnyh kompleksiv”, Tehnologichni kompleksy, No. 1, 2 (5, 6), pp. 50–56, available at: http://t-komplex.net.ua/ua/art5-6-006

Yaglinskiy, V.P. (2011), “Kinematika oborudovaniya na osnove mekhanizmov parallel'noy struktury”, Progressivnoe mashinostroitel'noe oborudovanie, Izdatel'skiy dom “Spektr”, Orel, 455 p.

Yaglinsky, V.P., Gutyrya, S.S. and Bezuglenko, O.U. (2004), “Multi-criterion optimization functional trajectories of industrial robots”, Annals of DAAAМInternational, pp. 37–38.

Yaglinsky, V.P. and Gutyrya, S.S. (2006), “System criteria analysis and function optimization of industrial robots”, TEKA Kom. Mol. Energ. Roln., 6A, pp. 70–81.

Sahno, V.P., Sakno, O.P. and Lysyj, O.V. (2015), “Analiz umov zabezpechennja pracezdatnosti avtotransportnyh zasobiv na osnovi udoskonalennja systemy tehnichnogo obslugovuvannja”, Visnyk Harkivs'kogo nacional'nogo tehnichnogo universytetu sil's'kogo gospodarstva imeni P. Vasylenka “Resursozberigajuchi tehnologii', materialy ta obladnannja u remontnomu vyrobnyctvi”, Vol. 158, pp. 144–149.

Govorushchenko, N.Ya. (1990), Ekonomiya topliva i snizhenie toksichnosti na avtomobil'nom transporte, Transport, Moscow, 135 p.

Andrianov, Yu.V. and Kravchinskiy, V.I. (2007), Metodicheskie rekomendatsii po ekspress-otsenke stoimosti v otnoshenii transportnykh sredstv, OAO «NIIAT», Moscow, No. 1, 4067.

Sahno, V.P., Kostenko, A.V. and Zagorodnov, M.I. (2014), Ekspluatacijni vlastyvosti avtotransportnyh zasobiv, Vol. 1, Dynamichnist' ta palyvna ekonomichnist' avtotransportnyh zasobiv, Vyd-vo “Noulidzh”, Donetsk, 444 p. 1

Lukinskiy, V.S. and Zaytsev, E.I. (1991), Prognozirovanie nadezhnosti avtomobiley, Politekhnika, Lviv, 224 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Як цитувати

Сахно, В. П., Поляков, В. М., Сакно, О. П., & Лисий, О. В. (2016). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ АВТОПОЇЗДІВ НА ОСНОВІ КВАЛІМЕТРИЧНОЇ МОДЕЛІ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 248–258. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-248-258

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ