СТІЙКІСТЬ ТРИЛАНКОВИХ СІДЕЛЬНО-ПРИЧІПНИХ АВТОПОЇЗДІВ У ГРАНИЧНИХ РЕЖИМАХ РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46)%20Т.2-%25pАнотація
Розроблено багатомасову просторову математичну модель керованого руху автопоїзда, щодозволяє розраховувати оціночні показники стійкості у граничних режимах руху триланкових
сідельно-причіпних автопоїздів перспективних схем, як на стадії проектування, так і при оцінці
існуючих зразків. Виконано інтегрування рівнянь руху автопоїзда в поздовжньо-поперечній
площині й проаналізовано вплив конструктивних і компонувальних параметрів автопоїзда на
показники стійкості його руху. Визначено величини кута крену, бічного прискорення центрів
мас окремих ланок триланкового сідельно-причіпного автопоїзда, навантаження на підвіску і
вертикальне навантаження осей автопоїзда у результаті крену кузова окремих його ланок, з
яких випливає, що найбільший крен і навантаження осей автопоїзда притаманні останньому
причепу, який і є обмежуючим фактором за величиною критичної швидкості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-10-28
Як цитувати
Сахно, В. П., Кузнєцов, Р. М., & Глінчук, В. М. (2016). СТІЙКІСТЬ ТРИЛАНКОВИХ СІДЕЛЬНО-ПРИЧІПНИХ АВТОПОЇЗДІВ У ГРАНИЧНИХ РЕЖИМАХ РУХУ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(3(46). https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46) Т.2-%p
Номер
Розділ
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Володимир Прохорович Сахно, Руслан Михайлович Кузнєцов, Валерій Михайлович Глінчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.