СТІЙКІСТЬ ТРИЛАНКОВИХ СІДЕЛЬНО-ПРИЧІПНИХ АВТОПОЇЗДІВ У ГРАНИЧНИХ РЕЖИМАХ РУХУ

Автор(и)

  • Володимир Прохорович Сахно Національний транспортний університет, Україна
  • Руслан Михайлович Кузнєцов Луцький національний технічний університет, Україна
  • Валерій Михайлович Глінчук Державна академія водного господарства і природокористування, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46)%20Т.2-%25p

Анотація

Розроблено багатомасову просторову математичну модель керованого руху автопоїзда, що
дозволяє розраховувати оціночні показники стійкості у граничних режимах руху триланкових
сідельно-причіпних автопоїздів перспективних схем, як на стадії проектування, так і при оцінці
існуючих зразків. Виконано інтегрування рівнянь руху автопоїзда в поздовжньо-поперечній
площині й проаналізовано вплив конструктивних і компонувальних параметрів автопоїзда на
показники стійкості його руху. Визначено величини кута крену, бічного прискорення центрів
мас окремих ланок триланкового сідельно-причіпного автопоїзда, навантаження на підвіску і
вертикальне навантаження осей автопоїзда у результаті крену кузова окремих його ланок, з
яких випливає, що найбільший крен і навантаження осей автопоїзда притаманні останньому
причепу, який і є обмежуючим фактором за величиною критичної швидкості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-28

Як цитувати

Сахно, В. П., Кузнєцов, Р. М., & Глінчук, В. М. (2016). СТІЙКІСТЬ ТРИЛАНКОВИХ СІДЕЛЬНО-ПРИЧІПНИХ АВТОПОЇЗДІВ У ГРАНИЧНИХ РЕЖИМАХ РУХУ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(3(46). https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46) Т.2-%p

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ