DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2008-2(45)-45-48

ПОВЗДОВЖНІ КОЛИВАННЯ АВТОМОБІЛЯ, ПІДРЕСОРЕНОГО ПІДВІСКАМИ НА ОСНОВІ ЧОТИРИЛАНКОВОГО ВАЖІЛЬНОГО МЕХАНІЗМУ Частина І. ВЛАСНІ КОЛИВАННЯ

Сергій Володимирович Мельничук, Євгеній Михайлович Рибалкін

Анотація


В роботі розглядаються коливання автомобіля з підвісками на основі чотириланкового важільного механізму в повздовжній площині. Отримані закономірності для визначення власних частот. Зроблені висновки щодо доцільності використання вказаних підвісок.

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Мельничук С.В., Рибалкін Є.М. Моделювання підвіски автомобіля на основі важільного чотириланкового механізму // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2003. – № 3. – С. 36–39. 

2. Мельничук С.В. Покращення експлуатаційних властивостей підвіски автомобіля за допомогою пружно-демпферного модуля на основі чотириланкового важільного механізму // Вісник СНУ ім. В. Даля. – 2006. – № 7 (101). – С. 147–150.

3. Мельничук С.В., Рибалкін Є.М. Двомасова коливальна система автомобіля на основі чотириланкового важільного механізму // Вісник ЖДТУ. – 2006. – № 3 (38). – С. 40–43.

4. Мельничук С.В. Дослідження двомасової коливальної системи підвіски автомобіля на основі чотириланкового важільного механізму за вимушеними коливаннями // Вісник СНУ ім. В. Даля. – 2007. – № 6 (112). – С. 189–193.

5. Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля. – М.: Машиностроение, 1972. – 392 с.

6. Смирнов Г.А. Теорія движения колесных машин. – М.: Машиностроение, 1981. – 271 с.

7. Зимелев Г.В. Теория автомобиля. – М.: Машгиз, 1959. – 312 с.





Copyright (c) 2020 Сергій Володимирович Мельничук, Євгеній Михайлович Рибалкін

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.