Моделі і алгоритми експертноі процедури формування навчального плану спеціальності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2016-3(78)-80-85

Ключові слова:

модель, фахівець, експерт, навчальний план, рейтинг, навчальна дисципліна, експертиза, експертна оцінка

Анотація

Створена модель кількісної теорії планування і управління процесами підготовки висококваліфікованих фахівців, яка відповідає сучасним вимогам суспільства. В процесі побудови даної моделі розглянуто кількісні оцінки рейтингу навчальних дисциплін при формування навчального плану підготовки фахівця. Розглянуто процедуру формування загального списку навчальних дисциплін щодо вивчення питання стосовно їх включення до навчального плану. Сформульовано кількісні оцінки кожної навчальної дисципліни з загального списку у вигляді локального, абсолютного і відносного рейтингів. Також запропоновано методику відбору навчальних дисциплін відповідно до їх ранжування за рейтингом та враховуючи близькість дисциплін за змістом. Розглянуто процедуру розподілу навчального навантаження між дисциплінами, яка завершує всю процедуру формування навчального плану підготовки фахівця відповідно до спеціальності.

Біографії авторів

Ata Orazgeldyiovych Ovezgheldyyev, Житомирський державний технологічний університет

А.О. Овезгельдиєв

Oleksandr Ivanovych Prylypko, Житомирський державний технологічний університет

О.І.Прилипко

Посилання

Arkhipova, E.N., Belgorodtseva, V.O., Shakhgel'dyan, K.I. and Tsuranov, E.V. (2012), “Model' uchebnogo plana novogo pokoleniya”, Territoriya novykh vozmozhnostey. Vestnik Vladivostokskogo gosudarstvennogo universiteta ekonomiki i servisa, Vol. 5, pp. 155–166.

Grabovec'kyj, B.Je. (2010), Metody ekspertnyh ocinok: teorija, metodologija, naprjamky vykorystannja, VNTU, Vinnycja, 171 p.

Gubarenko, E.V., Ovezgel'dyev, A.O. and Petrov, E.G. (2013), Modeli i metody upravleniya ustoychivym razvitiem sotsial'no ekonomicheskikh system, Grin' D.S., Kherson, 252 p.

Naykhanova, L.V. and Dambaeva, S.V. (2004), Metody i algoritmy prinyatiya resheniy v upravlenii uchebnym protsessom v usloviyakh neopredelennosti, VSGTU, Ulan-Ude, 164 p.

Nefedov, L.I. and Bespalyy, V.A. (2012), “Metod vybora variativnoy sostavlyayushchey uchebnogo plana v mnogoprofil'nom srednem uchebnom zavedenii”, Vestnik KhNADU, Vol. 56, pp. 20–25.

Nefedov, L.I. and Bespalyy, V.A. (2012), “Modeli sinteza variativnoy sostavlyayushchey uchebnogo plana v sisteme menedzhmenta kachestva upravleniya sredneobrazovatel'nogo uchrezhdeniya”, Naukovyj visnyk Hersons'koi' derzhavnoi' mors'koi' akademii', Vol. 1 (6), pp. 383–395.

Ovezgel'dyev, A.O. and Petrov, K.E. (2016), “Nechetko interval'nyy metod vybora al'ternativ pri provedenii kollektivnogo ekspertnogo otsenivaniya”, Kibernetika i sistemnyy analiz, Vol. 52, Vol. 2, pp. 107–115.

Ovezgel'dyev, A.O., Petrov, E.G. and Petrov, K.E. (2002), Sintez i identifikatsiya modeley mnogofaktornogo otsenivaniya i optimizatsii, Naukova Dumka, Kyiv, 163 p.

Kharitonov, I.M. (2011), “Algoritm formirovaniya uchebnogo plana s primeneniem metodiki formalizovannogo predstavleniya uchebnoy distsipliny (na primere distsipliny “modelirovanie sistem”)”, Vestnik AGTU, Vol. 2, pp. 178–185.

Cidylo, I.M. (2011), “Zastosuvannja aparatu nechitkoi' logiky dlja ocinky reprezentatyvnosti eksperta”, Naukovi zapysky Ternopil's'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu imeni Volodymyra Gnatjuka, Vol. 4, pp. 171–177.

Shirokov, A.I. and Lesovskaya, I.N. (2015), “Predstavlenie uchebnogo plana podgotovki v vysshey shkole grafovoy model'yu na osnove mezhpredmetnykh svyazey”, Sbornik nauchnykh trudov sWord, Vol. 1 (38), Vol. 4, pp. 52–56.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

Ovezgheldyyev, A. O., & Prylypko, O. I. (2016). Моделі і алгоритми експертноі процедури формування навчального плану спеціальності. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (3(78), 80–85. https://doi.org/10.26642/tn-2016-3(78)-80-85

Номер

Розділ

ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА РАДІОТЕХНІКА. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ