ВРАХУВАННЯ ПОВЕРХНЕВОГО ЕФЕКТУ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ ОБМОТОК РОТОРА ДВИГУНА З МОДУЛЬОВАНИМ ПОТОКОМ (ДМП)
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2005-4(35)-3-6Анотація
Пропонується підхід, який дозволяє суттєво зменшити негативний вплив поверхневого ефекту на еквівалентний активний опір обмотки ротора двигуна з модульованим потоком
шляхом відповідного вибору перетину та матеріалу провідників.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-28
Як цитувати
Антипенко, Ю. В. (2017). ВРАХУВАННЯ ПОВЕРХНЕВОГО ЕФЕКТУ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ ОБМОТОК РОТОРА ДВИГУНА З МОДУЛЬОВАНИМ ПОТОКОМ (ДМП). Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (4(35), 3–6. https://doi.org/10.26642/tn-2005-4(35)-3-6
Номер
Розділ
Машинознавство
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Валентинович Антипенко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.