Теоретичні основи отримання нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою чотириланкового важільного механізму
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2005-1(32)-34-38Анотація
Показано можливість отримання необхідної нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою пружно-демпферного модуля на основі чотириланкового важільного механізму.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-05-26
Як цитувати
Мельничук, С. В. (2017). Теоретичні основи отримання нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою чотириланкового важільного механізму. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (1(32), 34–38. https://doi.org/10.26642/tn-2005-1(32)-34-38
Номер
Розділ
Машинознавство
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сергій Володимирович Мельничук

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.