Автор(и)
-
Валерій Миколайович Дембіцький
Луцький національний технічний університет, Україна
-
Павло Вікторович Мазилюк
Луцький національний технічний університет, Україна
-
Олег Пилипович Сітовський
Луцький національний технічний університет, Україна
Ключові слова:
гальмування, автоматичне гальмування, оптичні камери, імпульсні радари, лідари
Анотація
Підвищення безпеки руху може здійснюватись за рахунок встановлення на транспортні засоби систем автоматичного гальмування, що слідкують за дорожньою обстановкою та діями
водія. У роботі розглянуто основні переваги та недоліки систем автоматичного гальмування, проаналізовано сучасні засоби стеження, які застосовуються в системах автоматичного
гальмування. Спираючись на статистичні дані щодо ДТП, встановлено основні небезпеки, які покликані знизити системи автоматичного гальмування. З метою забезпечення точності отриманої інформації проведені дослідження для визначення
оптимального поєднання різних давачів, що забезпечують адекватне сприйняття дорожньої обстановки. Система стеження повинна обладнуватися комбінацією давачів, які у випадку виявлення перешкоди або небезпеки передають сигнал на систему обробки інформації та прийняття рішень. Інформація, що надходить від системи стеження, повинна містити дані щодо ідентифікації об’єкта, його стану, швидкості.
Біографії авторів
Валерій Миколайович Дембіцький, Луцький національний технічний університет
V. Dembitskyi
Павло Вікторович Мазилюк, Луцький національний технічний університет
P. Mazylyuk
Олег Пилипович Сітовський, Луцький національний технічний університет
O. Sitovskyi
Посилання
<p>1. Car defence (2012), “Sistema avtomaticheskogo ekstrennogo tormozheniya (AEB) stanet obyazatel'noy”, available at: www.cardefence.ru/sobytiya/sistema-avtomaticheskogo-jekstrennogotormozhenija- aeb-stanet-objazatelnoj (accessed 08 February 2016).</p><p>2. Za rulem (2014), “Proveryayem sistemu avtomaticheskogo tormozheniya Ford Focus: v rezhime avto fokusa”, available at: www.zr.ru/content/articles/732079-kak-rabotaet-sistema-avtomaticheskogotormozheniya- ford-focus (accessed 01 August 2016).</p><p>3. Dembic'kyj, V.M. and Sitovs'kyj, O.P. (2016), “Zastosuvannja system avtomatychnogo gal'muvannja na transportnyh zasobah z elektrychnym pryvodom”, Suchasnі tehnologіi v mashinobuduvanni ta transportі. Naukovij zhurnal LNTU, No. 1 (5), pp. 68–72.</p><p>4. Upravlinnja bezpeky dorozhn'ogo ruhu (2016), “Dorozhn'o-transportni prygody v Ukrai'ni za period z 01.01.2016 po 31.07.2016”, available at: www.sai.gov.ua/uploads/filemanager/ file/dtp_07_2016.pdf (accessed 02 August 2016).</p><p>5Sysoyeva, S. (2007), “Datchiki. Aktual'nyye tekhnologiy primeneniya datchikov avtomobil'nykh sistem aktivnoy bezopasnosti”, Komponenty i tekhnologii, No. 4, available at: www.kite. ru/articles/sensor/2007_4_19.php (accessed 10 August 2016).</p><p>6. “Sistema avtomaticheskogo upravleniya avtomobilem”, available at: http:// systemsauto.ru/another/automatic_driving.html (accessed 03 August 2016)</p>
Як цитувати
Дембіцький, В. М., Мазилюк, П. В., & Сітовський, О. П. (2016). ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ СТЕЖЕННЯ В СИСТЕМАХ АВТОМАТИЧНОГО ГАЛЬМУВАННЯ СУЧАСНИХ АВТОМОБІЛІВ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(77), 69–72. https://doi.org/10.26642/tn-2016-2(77)-69-72
Розділ
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Валерій Миколайович Дембіцький, Павло Вікторович Мазилюк, Олег Пилипович Сітовський

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.