DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-176-180

ДО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ АВТОСЕРВІСУ ЗА РАХУНОК ПІДБОРУ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ

Володимир Васильович Рудзінський, Валентин Володимирович Низковолосов, Ольга Володимирівна Рудзінська

Анотація


На основі аналізу результатів анкетування експертів виявлено найбільш і найменш необхідні характеристики персоналу, що приймає безпосередню участь у виробничому процесі (слюсар, майстер). Виявлені характеристики, що є важливими незалежно від посади і потрібні кожному працівнику автосервісного підприємства.


Ключові слова


автосервіс; персонал; дільниця

Повний текст:

PDF

Посилання


Марков О.Д. Станции технического обслуживания автомобилей / О.Д. Марков. – К. : Кондор, 2008. – 536 с.

Рудзінський В.В. Процесний підхід щодо підвищення якості та ефективності автосервісних послуг / В.В. Рудзінський, О.Д. Марков, В.В. Низковолосов // Вісник Національного транспортного університету. – К. : НТУ, 2014. – Вип. 29.

Гибсон Дж.Л. Организации: поведение, структура, процессы / ГибсонДж.Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х.-мл. : пер. с англ. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 662 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2016 Володимир Васильович Рудзінський, Валентин Володимирович Низковолосов, Ольга Володимирівна Рудзінська

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.