ДО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ АВТОСЕРВІСУ ЗА РАХУНОК ПІДБОРУ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ

Автор(и)

  • Володимир Васильович Рудзінський Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-0540-9740
  • Валентин Володимирович Низковолосов Національний транспортний університет, Україна
  • Ольга Володимирівна Рудзінська Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-176-180

Ключові слова:

автосервіс, персонал, дільниця

Анотація

На основі аналізу результатів анкетування експертів виявлено найбільш і найменш необхідні характеристики персоналу, що приймає безпосередню участь у виробничому процесі (слюсар, майстер). Виявлені характеристики, що є важливими незалежно від посади і потрібні кожному працівнику автосервісного підприємства.

Посилання

Марков О.Д. Станции технического обслуживания автомобилей / О.Д. Марков. – К. : Кондор, 2008. – 536 с.

Рудзінський В.В. Процесний підхід щодо підвищення якості та ефективності автосервісних послуг / В.В. Рудзінський, О.Д. Марков, В.В. Низковолосов // Вісник Національного транспортного університету. – К. : НТУ, 2014. – Вип. 29.

Гибсон Дж.Л. Организации: поведение, структура, процессы / ГибсонДж.Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х.-мл. : пер. с англ. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 662 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-09

Як цитувати

Рудзінський, В. В., Низковолосов, В. В., & Рудзінська, О. В. (2014). ДО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ АВТОСЕРВІСУ ЗА РАХУНОК ПІДБОРУ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (2(69), 176–180. https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-176-180

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ