ДО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ АВТОСЕРВІСУ ЗА РАХУНОК ПІДБОРУ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-176-180Ключові слова:
автосервіс, персонал, дільницяАнотація
На основі аналізу результатів анкетування експертів виявлено найбільш і найменш необхідні характеристики персоналу, що приймає безпосередню участь у виробничому процесі (слюсар, майстер). Виявлені характеристики, що є важливими незалежно від посади і потрібні кожному працівнику автосервісного підприємства.
Посилання
Марков О.Д. Станции технического обслуживания автомобилей / О.Д. Марков. – К. : Кондор, 2008. – 536 с.
Рудзінський В.В. Процесний підхід щодо підвищення якості та ефективності автосервісних послуг / В.В. Рудзінський, О.Д. Марков, В.В. Низковолосов // Вісник Національного транспортного університету. – К. : НТУ, 2014. – Вип. 29.
Гибсон Дж.Л. Организации: поведение, структура, процессы / ГибсонДж.Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х.-мл. : пер. с англ. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 662 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Володимир Васильович Рудзінський, Валентин Володимирович Низковолосов, Ольга Володимирівна Рудзінська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.