ДО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ АВТОСЕРВІСУ ЗА РАХУНОК ПІДБОРУ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ

Володимир Васильович Рудзінський, Валентин Володимирович Низковолосов, Ольга Володимирівна Рудзінська

Анотація


На основі аналізу результатів анкетування експертів виявлено найбільш і найменш необхідні характеристики персоналу, що приймає безпосередню участь у виробничому процесі (слюсар, майстер). Виявлені характеристики, що є важливими незалежно від посади і потрібні кожному працівнику автосервісного підприємства.


Ключові слова


автосервіс; персонал; дільниця

Повний текст:

PDF

Посилання


Марков О.Д. Станции технического обслуживания автомобилей / О.Д. Марков. – К. : Кондор, 2008. – 536 с.

Рудзінський В.В. Процесний підхід щодо підвищення якості та ефективності автосервісних послуг / В.В. Рудзінський, О.Д. Марков, В.В. Низковолосов // Вісник Національного транспортного університету. – К. : НТУ, 2014. – Вип. 29.

Гибсон Дж.Л. Организации: поведение, структура, процессы / ГибсонДж.Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х.-мл. : пер. с англ. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 662 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2014-2(69)-176-180

Copyright (c) 2016 Володимир Васильович Рудзінський, Валентин Володимирович Низковолосов, Ольга Володимирівна Рудзінська

Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.