Теоретичні основи отримання нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою чотириланкового важільного механізму

Автор(и)

  • Сергій Володимирович Мельничук Житомирський державний технологічний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6387-6489

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2005-1(32)-34-38

Анотація

Показано можливість отримання необхідної нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою пружно-демпферного модуля на основі чотириланкового важільного механізму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-26

Як цитувати

Мельничук, С. В. (2017). Теоретичні основи отримання нелінійної пружної характеристики підвіски автомобіля за допомогою чотириланкового важільного механізму. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", (1(32), 34–38. https://doi.org/10.26642/tn-2005-1(32)-34-38

Номер

Розділ

Машинознавство