УПРАВЛІННЯ ВИЗНАЧЕННЯМ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2013-3(66)-3-7Ключові слова:
автотранспортне підприємство, розвиток виробництва через трансформацію, стратегія, варіант реалізації стратегіїАнотація
Запропоновано методику управління визначенням стратегій розвитку підприємств автомобільного транспорту через трансформацію на автомобільному транспорті та розробки варіантів реалізації цих стратегій.Посилання
Огневий В.О. Методика інтегральної оцінки підсистем підприємств автомобільного транспорту / В.О. Огневий // Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте – 2010 : сб. науч. трудов по матер. междунар. научно-практ. конф. – Том 1. – Одеса, 2010. – С. 44–46.
Управление инвестиционным проектом : Опыт IBM : пер. с англ / Рой Бауэр и др. – М. : ИНФРА-М, 1995 – 208 с.
Управление проектами. Справочник для профессионалов / И.И. Мазур, В.Д. Шапиро и др. ; под. ред. И.И. Мазура и В.Д. Шапиро. – М. : Высшая школа, 2001. – 875 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Віктор Вікторович Біліченко, Віталій Олександрович Огневий
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.