ВПЛИВ ВУЛИЧНОГО ПАРКУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ МІСТА
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2012-4(63)-90-99Анотація
Стаття присвячена проблемі обґрунтування мережі паркування автомобільного транспорту та її вплив на показники транспортного потоку на прикладі транспортної мережі м. Луцьк.
Посилання
Дрю Д. Теория транспортных потоков и управление ими : пер. с англ. / Д.Дрю. – М. : Транспорт, 1972. – 423 с.
Доля В.К. К применению открытых систем в управлении транспортными потоками / В.К. Доля, И.П. Кардаш // Коммунальное хозяйство городов : науч.-техн. сб. – К. : Техника, 2002. – Вып. 36. – С. 443–445.
Колосок Б.В. Луцьк: архітектурно-історичний нарис / Б.В. Колосок, Р.Г. Метель¬ський. – К. : Будівельник, 1990. – 192 с.
Лобанов Е.М. Транспортная планировка городов / Е.М. Лобанов. – М. : Транспорт, 1990. – 240 с.
Лобашов О.О. Моделювання впливу мережі паркування на транспортні потоки в містах : монографія / О.О. Лобашов. – Харків : ХНАМГ, 2010. – 170 с.
Осєтрін М.М. Особливості автомобілізації міст України (на прикладі м. Київ) / М.М. Осетрін, О.В. Стельмах // Містобудування та територіальне планування. – К. : КНУБА, 2000. – Вип. 5. – С. 176–183.
Автомобильные перевозки и организация дорожного движения : пер. с англ. : справочник / сост. В.У. Рэнкин и др. – М. : Транспорт, 1981. – 592 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ігор Сергійович Мурований, Ірина Олексіївна Павлова, Валентин Михайлович Придюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.