ВПЛИВ ПОДОВЖНЬОЇ СИЛИ, ЩО ВИНИКАЄ В ПЛЯМІ КОНТАКТУ КОЛЕСА З ДОРОГОЮ, НА КУРСОВУ СТІЙКІСТЬ РУХУ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ

Автор(и)

  • Андрій Вікторович Костенко Донецька академія автомобільного транспорту, Україна
  • Віктор Васильович Кондратьєв Донецька академія автомобільного транспорту, Україна
  • Алла Миколаївна Єфименко Донецька академія автомобільного транспорту,

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53)%20Т.2-74-78

Анотація

Розглянуто питання впливу подовжніх сил у контакті колеса з дорогою на курсову стійкість руху легкового автомобіля. Наведено діаграму подовжніх та поперечних сил, залежність коефіцієнта зчеплення від проковзування, графіки залежностей коефіцієнта опору відведенню від тягової та гальмівної сил. Виконано розрахунки критичної швидкості легкового автомобіля малого класу залежно від величини тягової сили для різних компонувальних схем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-14

Як цитувати

Костенко, А. В., Кондратьєв, В. В., & Єфименко, А. М. (2016). ВПЛИВ ПОДОВЖНЬОЇ СИЛИ, ЩО ВИНИКАЄ В ПЛЯМІ КОНТАКТУ КОЛЕСА З ДОРОГОЮ, НА КУРСОВУ СТІЙКІСТЬ РУХУ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(2(53), 74–78. https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53) Т.2-74-78

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ