ВПЛИВ ПОДОВЖНЬОЇ СИЛИ, ЩО ВИНИКАЄ В ПЛЯМІ КОНТАКТУ КОЛЕСА З ДОРОГОЮ, НА КУРСОВУ СТІЙКІСТЬ РУХУ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53)%20Т.2-74-78Анотація
Розглянуто питання впливу подовжніх сил у контакті колеса з дорогою на курсову стійкість руху легкового автомобіля. Наведено діаграму подовжніх та поперечних сил, залежність коефіцієнта зчеплення від проковзування, графіки залежностей коефіцієнта опору відведенню від тягової та гальмівної сил. Виконано розрахунки критичної швидкості легкового автомобіля малого класу залежно від величини тягової сили для різних компонувальних схем.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
Костенко, А. В., Кондратьєв, В. В., & Єфименко, А. М. (2016). ВПЛИВ ПОДОВЖНЬОЇ СИЛИ, ЩО ВИНИКАЄ В ПЛЯМІ КОНТАКТУ КОЛЕСА З ДОРОГОЮ, НА КУРСОВУ СТІЙКІСТЬ РУХУ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(2(53), 74–78. https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53) Т.2-74-78
Номер
Розділ
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Андрій Вікторович Костенко, Віктор Васильович Кондратьєв, Алла Миколаївна Єфименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.