ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Віталій Олександрович Огневий Вінницький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53)%20Т.2-109-120

Анотація

В роботі сформовано стратегії трансформації підприємств автомобільного транспорту, впровадження яких призведе до розвитку підприємства, тобто підвищення конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг та підвищення прибутковості. Всі запропоновані стратегії описано та зведено в чотири напрямки можливих трансформаційних змін:
структурний, функціональний, організаційний, управлінський.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-14

Як цитувати

Огневий, В. О. (2016). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(2(53), 109–120. https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53) Т.2-109-120

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ