ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53)%20Т.2-109-120Анотація
В роботі сформовано стратегії трансформації підприємств автомобільного транспорту, впровадження яких призведе до розвитку підприємства, тобто підвищення конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг та підвищення прибутковості. Всі запропоновані стратегії описано та зведено в чотири напрямки можливих трансформаційних змін:структурний, функціональний, організаційний, управлінський.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
Огневий, В. О. (2016). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(2(53), 109–120. https://doi.org/10.26642/tn-2010-2(53) Т.2-109-120
Номер
Розділ
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Віталій Олександрович Огневий
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.