КОНЦЕПЦІЯ АРХІТЕКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МАГІСТРАЛЬНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46)-%25pАнотація
Розглядаються проблеми, які виникають у гранично навантаженій магістральній транспортній мережі. Обґрунтовано властивості інформаційної системи, яка б використовувалась в керуванні вантажопотоками у ній. Розв’язано задачу оптимізації вантажопотоків на магістральній транспортній мережі з вузлами, які мають змінну місткість стандартних розмірів транспортних пакетів, які зі змінним тактом транспортують по магістралях. На основі цього запропоновано розглядати функцію транспортних вузлів як багаторівневу з вузловими та міжвузловими потоками вантажів та інформаційних повідомлень, структура яких залежить від будови і динаміки магістральної транспортної системи. Визначено характерні види таких потоків та зроблено їх класифікацію.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-10-28
Як цитувати
Оліскевич, М. С. (2016). КОНЦЕПЦІЯ АРХІТЕКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МАГІСТРАЛЬНОЇ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІ. Вісник ЖДТУ. Серія "Технічні науки", 2(3(46). https://doi.org/10.26642/tn-2008-3(46)-%p
Номер
Розділ
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Мирослав Стефанович Оліскевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.