СТРУКТУРИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.26642/tn-2006-4(39)-216-221Анотація
В статті визначено елементи технології, що базується на онтології навчального курсу, логічній схемі питань та методології інтегрального оцінювання знань. Для третьої складової такої технології виконано класифікацію питань і запропоновано аналітичний базис для визначення відповідних оцінок. Її реалізація сприятиме оптимізації процесу контролю знань, виконанню вимоги його повноти та об’єктивізації шляхом використання як базової процедури в автоматизованій системі контролю знань.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юрій Григорович Лега, Олена Григорівна Нетавська, Юрій Федорович Єрофеєв
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.