DOI: https://doi.org/10.26642/tn-2012-3(62) Т.2-38-42

МЕТОД ПОЛІПШЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ПОПЕРЕЧНОЇ СТІЙКОСТІ СІДЕЛЬНОГО АВТОПОЇЗДА

Микола Сергійович Гречанюк

Анотація


Описано запропонований авторами підхід до поліпшення поперечної стійкості сідельного автопоїзда за рахунок застосування вдосконаленої схеми пневматичної підвіски його напівпричепа.  


Повний текст:

PDF

Посилання


NHTSA Report [Електронний ресурс]: Tractor Semi-Trailer Stability Objective Performance Test Research – Roll Stability. DOT HS 811 467 / U.S. Department of Transportation, National Highway Traffic Safety Administration, May 2011. – Режим доступу : http://www.nhtsa.gov/DOT/NHTSA/NVS/Vehicle%20Research%20&%20Test%20Center%20(VRTC)/ca/811467.pdf.

Fatality Facts 2009 [Електронний ресурс]: Large trucks / Insurance Institute for Highway Safety. – Режим доступу : http://www.iihs.org/research/ fatality_facts_2009/ largetrucks.html#sec1.

Аварійність на автошляхах України за 12 місяців 2011 року [Електронний ресурс] / Управління ДАІ МВС України. – Режим доступу : http://www.sai.gov.ua/ uploads/filemanager/file/dtp12_2011.pdf.

Поляков А. Аналіз шляхів підвищення стійкості та керованості вантажних автомобілів з напівпричепами / А.Поляков, М.Гречанюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – Вип. 5. – С. 90–95.

Гречанюк М. Удосконалення пневматичної підвіски напівпричепа вантажного автомобіля / М.Гречанюк // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. – 2011. – Вип. 4. – С. 48–52.

ДСТУ 3310-96. Засоби транспортні дорожні. Стійкість. Методи визначення основних параметрів випробовуваннями. – [Чинний від 1997–01–01]. – К.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2020 Микола Сергійович Гречанюк

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.